Goeienavond heren van SPS,
complimenten voor jullie inspanningen!
Fijn dat jullie ons op de hoogte houden, we hadden jullie om openheid gevraagd en ik vind het fijn dat jullie nu alles op de site zetten.
Allereerst wil ik even kwijt dat het me best wel tegenvalt dat er maar 1 lid reageert (Daniël). Dus ik voelde me wel even geroepen om ook een vet compliment neer te zetten.
Op het moment dat er negativiteit te verspreiden was, waren er veel leden die het nodig vonden om te proberen tweedracht te zaaien, maar nu jullie je inspannen, en zelfs naar de Tweede Kamer zijn geweest, hoor ik deze mensen niet meer. Toch wel jammer.
Maar nogmaals: mijn complimenten voor jullie inspanningen en voor jullie openheid.
Hierbij roep ik de andere leden op om altijd goed het forum te lezen en dan te constateren dat de heren zeer hard bezig zijn om te zorgen dat wij onze hobby kunnen blijven uitvoeren.
En niet na weken/maanden komen zeuren dat er geen openheid is omdat je dan een bepaald onderwerp niet meer terug kunt vinden

.
Het begint weer naar de lente te lopen en dus gaat het weer beter spottersweer worden.
Hoop dat we allemaal met een goed humeur en veel plezier kunnen spotten.
Ciska