Poll

Een pasjes systeem om de echte spotters op meer plekken toe te laten dan de dagjesmensen.

Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
OVERLEG SPS EN SCHIPHOL REAL ESTATE (1 viewing) (1) Guest
Go to bottom Favoured: 0
TOPIC: OVERLEG SPS EN SCHIPHOL REAL ESTATE
OVERLEG SPS EN SCHIPHOL REAL ESTATE 5 Months ago Karma: 2  
24-02-2010

Vanochtend heeft er een overleg plaats gevonden tussen het SPS en Schiphol Real Estate.

Bij dit overleg werd duidelijk dat men bij S.R.E. toch wel enigszins was geschrokken van de door het SPS opgezette actie.

Hieruit is nu de afspraak gekomen dat als er iets is er nu direct van beide kanten contact met elkaar word gezocht.

Tevens is zowel van de zijde van S.R.E. als van Schiphol PR toegezegd dat zolang er GEEN nieuwe spottersplaats is wij op de huidige locatie

kunnen blijven zitten.

Nu de bouw van de ecobarrier is afgeblazen word er gekeken naar plan B,dit houdt de eventuele optie in dat er gekeken gaat worden naar

een natuurlijke invulling van het terrein,wij hebben van SPS zijde aangegeven daar ook graag inspraak in te willen hebben.

Ook hebben we gevraagd naar de voortgang van de bouw bij de Kaagbaan daar er op dit moment weinig activiteit is te bespeuren.

Ons is mede gedeeld dat er binnenkort weer gebouwd gaat worden naast Panalpina en dat er verder vergevorderde ontwikkelingen zijn met andere

belanghebbenden.

Mochten er nieuwe ontwikkeleingen zijn worden wij gelijk hierover op de hoogte gebracht,en uiteraard onze leden ook.

SPOTTERS PLATFORM SCHIPHOL

Laatst geupdate op woensdag 24 februari 2010 22:12
Gijs - beheerder (Admin)
SPOT NIET MET SPOTTERS
Admin
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Logged Logged  

The administrator has disabled public write access.  
Re:OVERLEG SPS EN SCHIPHOL REAL ESTATE 5 Months ago Karma: 0  
Vraagje:
Gijs - beheerder wrote:
Nu de bouw van de ecobarrier is afgeblazen word er gekeken naar plan B,dit houdt de eventuele optie in dat er gekeken gaat worden naar een natuurlijke invulling van het terrein, wij hebben van SPS zijde aangegeven daar ook graag inspraak in te willen hebben.
Is daar al wat van bekend of- en, zo ja, hoe dat gaat gebeuren?

Verder vind ik het een goed verslag .
Daniel (User)
Expert Boarder
graphgraph
Gender: Male Dutch Plane Spotters Location: Amsterdam Birthdate: 1988-10-05
Logged Logged  

Re:OVERLEG SPS EN SCHIPHOL REAL ESTATE 5 Months ago  
Goeienavond heren van SPS,

complimenten voor jullie inspanningen!
Fijn dat jullie ons op de hoogte houden, we hadden jullie om openheid gevraagd en ik vind het fijn dat jullie nu alles op de site zetten.
Allereerst wil ik even kwijt dat het me best wel tegenvalt dat er maar 1 lid reageert (Daniël). Dus ik voelde me wel even geroepen om ook een vet compliment neer te zetten.
Op het moment dat er negativiteit te verspreiden was, waren er veel leden die het nodig vonden om te proberen tweedracht te zaaien, maar nu jullie je inspannen, en zelfs naar de Tweede Kamer zijn geweest, hoor ik deze mensen niet meer. Toch wel jammer.
Maar nogmaals: mijn complimenten voor jullie inspanningen en voor jullie openheid.
Hierbij roep ik de andere leden op om altijd goed het forum te lezen en dan te constateren dat de heren zeer hard bezig zijn om te zorgen dat wij onze hobby kunnen blijven uitvoeren.
En niet na weken/maanden komen zeuren dat er geen openheid is omdat je dan een bepaald onderwerp niet meer terug kunt vinden .

Het begint weer naar de lente te lopen en dus gaat het weer beter spottersweer worden.
Hoop dat we allemaal met een goed humeur en veel plezier kunnen spotten.

Ciska
Ciska (Visitor)

Logged Logged  

Re:OVERLEG SPS EN SCHIPHOL REAL ESTATE 5 Months ago Karma: -1  
Goed om te lezen dat alle partijen met elkaar in gesprek zijn en blijven.Wie weet wat al deze inspanningen van met name ons bestuur
ons allen spotters in de toekomst brengt.
Gijs,Bob,Gertjan....complimenten.
Bob?....voor een picknic is het nog te koud!
Groeten Peter Frazer
peterfrazer (User)
Junior Boarder
graphgraph
Logged Logged  

Re:OVERLEG SPS EN SCHIPHOL REAL ESTATE 4 Months, 3 Weeks ago Karma: 0  
Ben net een paar minuten geleden lid geworden. Geweldig initiatief het overleg met SRE. Ik ben steeds meer actief op ATC box, een mooie methode om thuis te spotten. Al lang gebruik ik een heel speciale scanner, gemaakt door mijn zwager, die alle berichten uit de lucht oppikt. Daardoor ben ik meer en meer bij de luchtvaart betrokken geraakt en enthousiast geworden over het spotten, luisteren en kijken naar vliegtuigen.

Graag wil ik een idee inbrengen. Misschien is het mogelijk om een speciale sticker te ontwerpen, die herkend wordt door de politie, en waarmee spotten toegelaten wordt. Die sticker moet dan aan de binnenkant van de autoruit worden bevestigd en is zo stevig, net zoiets als het zwitserse autobahn vignet dat die niet uitgewisseld kan worden. Zonder de stikker krijg je gewoon een prent. Die sticker zou via deze site, alleen voor leden, aangeboden kunnen worden tegen kostprijs.

't Is maar een idee
Reborn (User)
Fresh Boarder
graphgraph
Logged Logged  

Re:OVERLEG SPS EN SCHIPHOL REAL ESTATE 4 Months, 3 Weeks ago Karma: 2  
dit idee nemen we zondermeer mee.

thanks
Gijs - beheerder (Admin)
SPOT NIET MET SPOTTERS
Admin
graph
Logged Logged  

Go to top