Wanneer Stoppen Honden Met Het Groeien Van Leeftijd Ras Factoren Die Van Invloed Zijn En Veelgestelde Vragen

Beste Hondentrainingsboeken In 2021 Recensies En Topkeuzes

Honden kunnen de beste vriend van een man zijn, maar ze kunnen ook onze ergste nachtmerrie worden als ze niet goed zijn opgeleid. Als uw hond op zijn minst niet weet hoe hij moet komen, zitten en blijven, is de kans groot dat u hem niet in het openbaar wilt uitlaten of bezoekers bij u thuis wilt hebben. Dus training moet een prioriteit worden, ongeacht hoe oud je hond op dit moment is.

Omdat puppy’s nooit hun eigen weg hebben hoeven leren, hebben ze meer kans om succesvol te zijn met training. Zelfs volwassen honden zonder enige trainingservaring kunnen commando’s, trucs en andere vaardigheden leren. Het vergt alleen geduld en toewijding. Hoewel er veel uitstekende hondentrainers beschikbaar zijn, kunnen sessies duur, tijdrovend en onhandig zijn.

Door te investeren in een goed hondentrainingsboek kunt u uw hond thuis gratis trainen wanneer het u uitkomt. In plaats van een week lang je hond te trainen in een trainingscentrum, kun je je hond elke dag trainen. Voor je het weet ben je een ervaren trainer! Op internet vindt u duizenden hoogwaardige boeken over hondentraining die u zullen helpen uw hond te trainen en te zorgen voor een gelukkige, gezonde hond.

Om ervoor te zorgen dat u niet door de vele slechte en goede opties hoeft te gaan, hebben we een lijst samengesteld met onze beste hondentrainingsboeken. Hopelijk helpen deze beoordelingen u gemakkelijk te bepalen welk trainingsboek het beste bij u en uw pup past.

Hier Is Een Snelle Vergelijking Van Onze Favorieten

De Beste Hondentrainingsboeken – Recensies 2021

Het populaire boek van Cesar Millan over training richt zich op positieve bekrachtiging. Cesar Millan leert hondenbezitters hoe ze hun honden op humane manieren kunnen trainen, zodat ze gelukkige, gezonde en goed opgevoede huisdieren kunnen opvoeden. Het boek staat vol met tips en trucs om erachter te komen wat de natuurlijke neigingen van uw hond zijn, zodat u kunt ontdekken welke trainingstechnieken het beste voor hen werken.

De methoden van Cesar Millans zijn niet het enige dat u leert in Cesars Rules – Your Way to Train Well-Behaved Dogs. Hij deelt inzichten en theorieën van tophondentrainers zoals Bob Bailey, Martin Deeley en Ian Dunbar. Dit boek is niet bedoeld om de instincten van uw hond te veranderen, maar om ze te respecteren. Dit komt omdat honden die hun instinct niet vertrouwen, door frustratie destructief, koppig of zelfs agressief kunnen worden.

Het gaat er niet om een hond te creëren die naar je luistert, maar uit angst of een gevoel van dominantie. Training gaat over het bouwen van een evenwichtige hond. Je kunt ook verwachten dat je leert hoe je training leuk kunt maken voor zowel jou als je hond, zodat je meer kans hebt om door te gaan met trainen naarmate de tijd verstrijkt.

Dit boek beschrijft niet alleen specifieke trainingsmethoden, maar behandelt ook het oplossen van problemen met training, zodat u niet het gevoel hebt vast te zitten.

Pluspunten

• Richt zich op zowel training als gedrag
  • Deze functie biedt inzichten van tophondentrainers uit het hele land
  • Eigenaren kunnen werken met het instinct van hun hond, niet tegen hen
  • Biedt hulp bij het oplossen van trainingsproblemen

nadelen

• We denken dat de inhoud niet zo goed georganiseerd is als zou moeten

Omdat het kort en krachtig is, to-the-point en nuttig voor zowel ervaren als nieuwe hondenbezitters, denken we dat de Cesar Millans Short Guide to a Happy Dog hondentrainingsboek de beste waarde is. Deze gids bevat 98 tips en technieken die u kunt gebruiken om het beste trainingsprogramma voor uw hond en uzelf samen te stellen.

In plaats van een stapsgewijze handleiding voor het trainen van uw hond, leert deze gids u de basis van psychologie en hoe u instinctief gedrag kunt herkennen. Het creëren van checks and balances, grenzen en verwachtingen is een belangrijk aandachtspunt in deze gids. Het omgaan met wangedrag en het versterken van goed gedrag worden ook uitgebreid besproken. Op basis van de commando’s en trucs van uw hond, kan de trainingsgids die u ontvangt worden gemaakt.

Over het algemeen is dit een inspirerende hondentrainingsgids die u geen blauwdruk voor training geeft, maar u de basiskennis en het inzicht geeft die u nodig hebt om een trainingsplan op te stellen en uw eigen trainingspraktijk thuis te beginnen.

Pluspunten

• Ideaal voor zowel beginnende als meer ervaren hondenbezitters
  • Biedt inzichten voor alle aspecten van hondengedrag
  • Bevat 98 tips en technieken van experts

nadelen

• Biedt geen stapsgewijze instructies voor een compleet trainingsprogramma

Dit trainingsboek is geweldig voor puppy’s jonger dan een jaar oud, omdat ze het moeilijkst te trainen zijn. Hun nieuwsgierigheid en onstuimigheid kunnen training moeilijk maken. Met 51 puppytrucs: stapsgewijze activiteiten om uitdagingen aan te gaan en een band met uw puppy te krijgen, beschikt u over alle hulpmiddelen die nodig zijn om uw puppy betrokken en gemotiveerd te houden tijdens de training.

Deze gids is

Dit boek staat boordevol foto’s, waardoor je het trainingsproces kunt zien en alle giswerk overbodig maakt. Het is goed georganiseerd en kan worden gebruikt wanneer trainingsversterking nodig is. Basis gehoorzaamheidscommando’s en geavanceerde trucs zijn inbegrepen, dus het is niet nodig om in verschillende boeken te investeren. Onze enige klacht over dit boek is dat het niet zo boeiend is als veel van de andere boeken op onze lijst.

Pluspunten

• Specifiek gericht op puppy’s jonger dan 1 jaar
  • Inbegrepen zijn stapsgewijze instructies met bijbehorende foto’s
  • Trainingstechnieken moeten puppypsychologie bevatten

nadelen

• De inhoud is niet zo boeiend als veel andere boeken op onze lijst

Navy SEAL Mike Ritland, een Navy SEAL, heeft 15 jaar ervaring in het trainen van honden en heeft besloten zijn kennis te delen in een boek getiteld Team Dog: How To Train Your Dog The Navy SEAL Method. Het boek zal je niet helpen om van je hond een militaire hond te maken, maar het zal je leren hoe je het vertrouwen van je hond kunt winnen en elk gewenst niveau van gehoorzaamheid kunt bereiken. Hij deelt verhalen over zijn ervaringen met honden, zowel in gevechten als in civiele omgevingen.

Hij deelt tips en technieken die rechtstreeks uit zijn Navy Seal-handboek zijn overgenomen en die je zullen helpen jezelf te vestigen als de roedelleider en het commando en de controle over je hond te krijgen – op een liefdevolle manier natuurlijk. Hoewel dit geen uitgebreide trainingsgids is, bevat het alle essentiële informatie die je nodig hebt om te beginnen met gehoorzaamheidstraining. Als je klaar bent, kun je voortbouwen op de basiskennis.

Het boek bevat ook informatie over voeding, lichaamsbeweging, gedragsproblemen, situationele problemen en meer. Door het boek heen staan veel basistips en trucs die alleen of in combinatie met de trainingstechnieken kunnen worden gebruikt, afhankelijk van het type training waaraan je werkt en het resultaat dat je wilt bereiken.

Pluspunten

• Voor civiele huizen, deskundig Navy SEAL-advies
  • Bevat informatie over dieet, lichaamsbeweging en gedragsproblemen die van invloed kunnen zijn op training
  • Bevat tips en trucs op beginnersniveau om de training te verbeteren

nadelen

• Dit is geen uitgebreide trainingsgids. Andere trainingsboeken kunnen nodig zijn.

Dit boek is geweldig voor iedereen die een puppy wil opvoeden. Zak Georges Dog Training Revolution duikt in alles, van naar de dierenarts gaan en het juiste voer kiezen tot stopverf en gehoorzaamheidstraining. Het biedt advies en inzicht dat in gebruik kan worden genomen, hoe goed of slecht je hond zich nu ook gedraagt.

Bent u op zoek naar een manier om uw hond te laten stoppen met opspringen als gasten uw huis binnenkomen? Dit boek laat u zien hoe u uw hond kunt laten stoppen met op gasten te springen wanneer ze het huis binnenkomen. Word je het beu dat je hond aan je trekt tijdens wandelingen? Dit boek laat je zien hoe je van het trekken af kunt komen en een voor beide partijen voordelige looproutine kunt creëren. Zak geeft de informatie die hij deelt op een doordachte en leuke manier waardoor je tot het einde door blijft lezen.

Dit boek is niet bedoeld om uw hond alles te leren wat u wilt. U wilt doorgaan met een boek dat zich alleen richt op gehoorzaamheidstraining nadat u de basiscommando’s hebt voltooid en uw hond hebt getraind om het potje te gebruiken.

Pluspunten

• Omvat alles, van voeding en dierenartszorg tot lichaamsbeweging en training
  • Inhoud wordt op een leuke en boeiende manier geleverd
  • Makkelijk te lezen en te navigeren

nadelen

• Geavanceerde training wordt niet aangeboden
  • Sommige inhoud is mogelijk niet relevant voor mensen die strikt op zoek zijn naar trainingsadvies

Brandon McMillan is een succesvolle reddingshond. Je hebt Lucky Dog vast wel eens gezien op CBS. Als hij asielhonden kan trainen om zich goed te gedragen, kan hij u helpen uw eigen hond te trainen. Brandon begint met je te leren hoe je vertrouwen kunt opbouwen en focus kunt vestigen. Vervolgens legt hij uit hoe u uw hond zeven basiscommando’s kunt leren: zit, sta, af, kom af, hiel en nee.

Deze veelvoorkomende gedragsproblemen, zoals blaffen en gekraak op de deur, worden aangepakt. De geïllustreerde voorbeelden maken het de lezers gemakkelijk om de tips en trucs door het hele boek heen te volgen. Elke trainingsles in het boek gaat vergezeld van een kleurenfoto die de juiste techniek demonstreert. Het boek is bezaaid met inspirerende verhalen over loslopende honden die succes hebben gevonden met de hulp van het werk van Brandon McMillan.

Lucky Dog Lessen: Train je hond in 7 dagen is geschikt voor alle honden, ongeacht leeftijd of grootte. Het is een geweldige optie voor huishoudens met meerdere honden. Helaas hebben we geconstateerd dat veel van de trainingstechnieken en -aanbevelingen het gebruik van aangekochte gereedschappen en accessoires vereisen.

Pluspunten

• Dit product is geschikt voor alle honden, ongeacht leeftijd of grootte.
  • Veelvoorkomende gedragsproblemen behandeld
  • Bevat instructies voor het trainen van zeven veelvoorkomende commando’s

nadelen

• Veel trainingsaanbevelingen vragen om de aanschaf van gereedschap

Dit boek is ontworpen als een trainingsprogramma van vijf weken en richt zich op positieve bekrachtiging om de gedragsresultaten te bereiken waarnaar u op zoek bent. Met slechts 10-20 minuten per dag oefenen, kunt u uw hond gehoorzaamheidscommando’s leren en problemen zoals bijten beheersen. Naast het leren zitten, blijven en komen, leert uw hond krattraining, zindelijkheidstraining, riemtraining en zelfs waterveiligheid.

Elk onderwerp heeft stapsgewijze instructies en foto’s, zodat lezers met vertrouwen met hun honden kunnen werken. Dit boek biedt een complete richtlijn voor het trainen van uw hond in slechts vijf weken. U volgt elke dag dezelfde stappen totdat uw hond is getraind om u resultaten te laten zien.

Er is geen giswerk bij betrokken, u moet alleen stappen volgen. Positieve versterkingen zijn geweldig, maar sommige honden kunnen afhankelijk worden van traktaties.

Pluspunten

• Makkelijk te volgen, vijf weken durend trainingsprogramma
  • Inclusief stapsgewijze instructies en afbeeldingen

nadelen

• Honden die te veel gefocust zijn op lekkernijen, kunnen bij gehoorzaamheid afhankelijk worden van voedsel.

Dit is weer een uitstekend trainingsboek dat gericht is op puppy’s. Door de kracht van positieve bekrachtiging en instinctieve kennis te combineren, biedt puppytraining in 7 eenvoudige stappen: alles wat u moet weten om de perfecte hond op te voeden stapsgewijze begeleiding die u zal helpen de vaardigheden van uw hond in fasen op te bouwen. Je leert de basiscommando’s voor gehoorzaamheid, maar ook hoe je je huis puppy-proof kunt maken, trainingsfouten kunt herstellen en de gehoorzaamheid kunt behouden die je tijdens de training hebt bereikt.

Dit boek heeft niet veel foto’s om je op je trainingspad te begeleiden. Maar u vindt er duidelijke instructies en duidelijke aanwijzingen die u laten zien wat u moet doen. Deze omvatten hoe u moet staan en handelen, wat u moet zeggen en wat u moet doen. Veel commando’s en technieken zijn opgenomen in het boek, maar net zo veel worden gemist. Gebruik de informatie die hier wordt verstrekt om uw hond te helpen meer bedreven te worden in gehoorzaamheid.

U kunt een braaf huisdier verwachten dat komt, zit, blijft en de plaats verlaat die u kiest. Helaas gaat dit boek niet op alle omstandigheden in. Het gedeelte zindelijkheidstraining gaat bijvoorbeeld over het uitlaten van een puppy, zodat ze de kans krijgen om naar het toilet te gaan. Maar ze bieden geen advies voor mensen met puppy’s die nog niet volledig zijn gevaccineerd en nog niet op openbare plaatsen kunnen lopen.

Pluspunten

• De inhoud is goed georganiseerd en gemakkelijk te begrijpen
  • Deze gids biedt praktisch advies dat zelfs beginners kunnen volgen

nadelen

• Het biedt geen geavanceerd trainingsadvies
  • Gaat niet in op alle mogelijke huishoudelijke omstandigheden

Kinderen moeten net zo goed weten hoe ze met hun gezinshonden moeten omgaan als volwassenen, en daarom moeten ze toegang hebben tot uitstekende boeken zoals deze. Hondentraining voor kinderen: leuke en gemakkelijke methoden om voor uw harige vriend te zorgen, combineert een basistraining voor commando’s met een uitgebreide cursus die u leert hoe u zijn hele leven voor uw hond moet zorgen.

Het kiezen van de juiste pup voor je huishouden, hondenbescherming, je huis en zindelijkheidstraining is nog maar een begin. Kinderen leren hoe ze hun hond moeten leren niet aan de lijn te trekken en hoe ze vriendelijk kunnen zijn met andere huisdieren in huis. Het trainingsprogramma leert uw hond ook hoe hij rustig kan blijven in sociale situaties.

Uw begeleiding kan nodig zijn voor jongere kinderen wanneer ze het boek gebruiken. Voor sommigen kan een flauwe instructie frustrerend zijn. Het boek lijkt ook slecht geconstrueerd te zijn, omdat het onze tijdens onze eerste doorloop uit elkaar begon te vallen.

Pluspunten

Deze hondentrainingsgids is uniek omdat het u laat zien hoe u uw hond het beste kunt trainen op basis van zijn persoonlijkheid en natuurlijke instincten. U kunt verwachten dat u de voedings- en bewegingsbehoeften van uw hond begrijpt, zodat ze het best zijn voorbereid op de training. Dit omvat basiscommando’s en socialisatie, evenals geavanceerde trucs zoals apporteren en behendigheidssporten.

Voor sommige trainingscommando’s zijn stapsgewijze instructies opgenomen en worden problemen zoals agressie en verlatingsangst aangepakt. Er worden echter zoveel onderwerpen in dit boek behandeld, dat geen enkel onderwerp echt diepgaand wordt behandeld. U zult dit boek moeten combineren met andere boeken die ingaan op de specifieke onderwerpen die u uw hond wilt leren.

Pluspunten

• Leert eigenaren hoe ze de juiste trainingstechnieken voor hun hond kunnen kiezen
  • Dit boek behandelt een verscheidenheid aan gehoorzaamheids- en trainingsonderwerpen.